Tuesday 4 December 2012

Ammar afiq :')

Hi, Assalammualaikum salam 1malaysia guys ! 
and MORNING. ekeke. masih sempat K nak wish :-)
Ehemmmmm. K pagi ni post pasal ammar afiq lah. 
ekeke. ammareka.... yes. dia suka orang panggil dia ammareka kot :P
K pernah meet dengan dia sehari je. tu pun time bulan 3 kot? entah lupa.
first time nak meet tu... Ya Allah segan nya duh :(
Tapi dia comel. tak tahu nak borak apa dengan dia.. jenjalan jelah!
Time tu baru perasan baju aku pun ala-2 amareka :P lol
nak cakap sweet lettew kan kan? hehehe.
Meet dia dekat TS je. dia ajak lepak pavi...
ah aku bukan hot macam dia. bosan ~
ekeke. hmm hmm lagi apa ehhh?
ohh dah jenjalan... dia cakap dia nak blah dah. K sedih.
tah bila lah dapat jumpa lagi kannnn? yelaa time uh masing-2 pikir pasal PMR je.
So dia dah blah tu... dia send text. comel je text tu :-)
Hehehe sampai sekarang simpan lagi. Nampak sweet kan akuu? :P
K gambar bawah ni time meet dia :') aku senyum memalu xD 




K picture atas ni aku pegang rantai dia. Aku mintak dia tak kasi :P 
hahaha poyo! macam mahal je kan ? :)
K saya rindu nak meet dia ohh. Bila lah dapat jumpaaaaaaaaa.
Missyou AMMAREKA :') bye.


No comments:

Post a Comment