Wednesday 12 December 2012

12/12/12 Please pergi jauh2x.. Jangan datang lagi ! i hate youu :(


Hi guys. Assalamualaikum. Today 13/12/12... Saya harap harini takde siapa pun yang luka kan hati saya lagi :') semalam... semalam 12/12/12 ... yang aku harapkan hari yang paling GEMBIRA. Tapi sebaliknya....
Dia ade cakap dia akan balik 12/12/12... tapi dia tipu :') Ya Allah seminggu dah aku tunggu dia. Rindunya :'( Macam2x jadi time dia takde dekat subang. Yea... memang aku tak suka dia balik perlis. Sebab aku tahu. Bila dia sampai sana. dia akan lupa aku. Kenapa cepat sangat berubah? Sebelum pergi sana. Kau dah janji... Banyak janji yang kau lupa.. Kau tahu B? tiap malam aku tidur dengan air mata. Hanya satu malam kau buat aku happy. Macam2x jadi... aku penat dengan semua ni. Aku penat. Tahu tak, sebenarnya susah aku nak lepas kan kau pergi sna. sebab aku tahu kau akan lupa aku bila kau dah sampai sana. Kau janji macam2x.. Tapi? Kalau boleh aku nak ikut kau. Memang aku tak nampak apa kau buat dekat sana b. Memang aku tak nampak. Tapi ingat ?! Allah nampak tau? setiap hari b aku cakap macam tu dekat kau. Kau tetap tipu aku :')
Semalam kau Text aku. Kau buat muka ":(" Aku dah tahu apa akan jadi. Aku tanya "Kenapa? tak dapat balik ke ? takde tiket ?" Hmm then dia cakap "Mama suruh balik hari sabtu" And yes... Menangis aku weh. sebelum kau pergi , kau ade cakap dekat aku " Yeaa, b dah cakap dekat mama, yang b balik sebelum 14/12"..... Tapi apa semua ni? Kau tahu sedih aku mcm mana? kau ade nampak? Takde siapa nampak weh :'( Kau tahu aku tunggu hari rabu. entah kenapa aku rasa macam lama je.... Bila dah tiba hari rabu? Engkau pulak buat macam ni. Ya Allah :') sedihnyaa.... 



Next.... Malam 12/12/12 ..... Aku gaduh dengan ..... Yes abang aku :') Ya Allah dia angkat tangan dekat aku pasal hal kecik je. Bang, agak2x kalau aku dah takde dalam dunia ni. Kau mengaku tak aku adik kau? Dari dulu kau macam ni dengan aku. Aku tahu aku bukan adik yang baik untuk kau. Along, Angah tak pernah angkat tangan dekat aku. Tapi kenapa kau? kenapa kau kejam sangat? kenapa kau benci sangat dekat aku ? apa salah aku dekat kau? Maafkan aku kalau aku bukan adik yang baik untuk kau. Aku tak tahu kat mana aku silap. Kenapa malam tadi kau tak boleh sabar sangat ? Balik2x marah. Aku kan cakap elo2x... Tapi kau marah2x jugak. Sampai lah aku terlepas cakap "Sabar kejap lah bodoh" .... Macam kau tak biasa dengan perangai aku. setakat "bodoh" kau dah angkat tangan. Kau tahu tak apa perasaan aku time tu? Kau tahu tak?! Kau tahu, aku pun ade tahap kesabaran... Tapi kenapa kau tak pernah nak faham? kenapa? kalau salah aku sebab cakap kau "bodoh" Okay. aku mintak maaf. Tapi jangan salahkan aku kalau aku tak bertegur dengan kau. Mungkin aku tegur. Tapi bukan sekarang :') 

13/12/12...
Pagi tadi dia text , dia cakap "Tunggu saya tau, doakan saya sampai subang dengan selamat" Hmm sumpah aku takde reaksi apa pun. Etah lah mungkin dah penat dengan semua drama ni. Mungkin dah penat kene tipu. Aku tak tahu apa perasaan aku time tu. Entah lah. Yang aku tahu, aku doakan dia selamat sampai. dan sekarang aku tak kesah lah kalau dia takde time birthday aku.. ESOK.... yes. takpe lah :') dah takde makna semua tu. Yang penting dia happy dekat sana. Tapi dari dulu.. aku hanya harapkan dapat sambut birthday aku dengan dia :') Tapi kalau dah takde rezeki. It's Okay. Saya harap awak happy kat sana! 

Okay! Tu jelah kot nk share, Tapi sebenarnya banyak lagi. Tak sanggup lah nak type lagi. Air mata dah mengalir dah ni. Macam ribut taufan. Hehe :') Ingat! Fake smile kat mana2x je kita boleh buat. Tapi HATI! takde siapa tahu. Betapa sakitnya , pedihnya, peritnya yang kita rasa. Ok bye! Assalamualaikum </3

No comments:

Post a Comment