Thursday 14 February 2013

Kawan.Sahabat? END....

Aku harap kau sahabat sejati. Tapi..... :')



Hai. Assalamualaikum. Lama tak post. Sorry, busy sikit kut. Hee :') Harini nak cerita pasal membe aku. Lebih comel , SAHABAT aku. Tapi tu semua dulu. Sebab friendship kiteorg dah END. END macam tu je. Dia dah ade kawan baru. Yes, kawan baru. Dia kata dia dah bosan membe dengan kitaorg. Dia kata ajak bersukan taknak. semua taknak. Sebab tu je? Semua terasa. Aku, Syue, Mun. Siapa tak terasa. 3tahun.... 3tahun kita kawan. Gaduh, touching, sedih, happy semua sesama. Taklupa karaoke, sambut birthday, hang out.. Tapi tu semua dulu. Masuk 2013. Semua dah berakhir. Tipu lah kalau aku tak sedih. Aku manusia biasa yang ade perasaan. Bila dia cakap dia "bosan" je. Aku dah nangis. Kenapa dari dulu dia tak jujur je kan? Entah lah. Susah nak cakap macam mana. Banyak bende aku share dekat dia. Sebab antara syue dengan mun. Dia yang paling rapat kot dengan aku. Petang je tak sah kalau muka dia takde depan rumah aku :') Semua masalah yg dia ade, dia share dekat aku. Macam tu sebaliknya. Tapi sekarang semua tu dah takde. Siapa tak sedih. Tanya lah memana manusia dalam dunia ni. SIAPA TAK SEDIH KALAU HILANG SAHABAT? BESTFRIEND? Aku tak pernah anggap dia kawan. Sebab "kawan" maksudnya ade time SENANG je. Time susah takde. Tapi aku. Aku anggap dia "SAHABAT" sebab dia sentiasa ade time aku susah and senang :') TAPI! TAPI tu semua dulu la... sekarang dah takde dah "Ahmad Syazmi B. Shaari" takde :') 
   Aku sebenarnya tak kesah dia nak ade kawan baru ke apa ke :') tapi masalahnya, biasa lah. bila dah jumpa kawan baru, mesti yang lama dilupakan. Hm. Selama ni. Kau selalu cakap dekat niesa yang "Biasa lah ade kawan baru , mana nak lepak dengan kiteorg" Tapi sekarang? sekarang bende tu jadi dekat diri kau syazmi. Kau cakap dekat twitter semalam , "syazmi dulu dengan syazmi sekarang tak sama. Syazmi sekarang dah hati kering" Why ? Kau je tahu. Aku tak tahu ape masalah kau sampai dah BOSAN sangat kawan dengan aku. Kau pun ade cakap yang kau dah penat nak tengok aku dengan Imran gaduh kan? Takpe. Aku okay je. Tapi yang aku tak okay, kenapa kau tak jujur je selama ni? Aku ajak kau teman aku bila imran gaduh dengan aku sebab aku tahu kau je tak pernah tahu bosan ikut aku. Tapi sekarang? Baru nak jujur. Kalau kau jujur dari dulu weh. Sumpah, aku tak kan ajak kau! Serius :') . Syue ade cakap haritu yang kau dtg lepak rumah dia. Syue tanya "Kenapa tak lepak dengan eyka?" kau jawab "dah dia tak ajak aku" weh? selama ni nak lepak ade ke aku kene ajak dulu? kau datang je kan rumah aku? sekarang? lain dah statement kau. Hm okay. Mak selalu tanya kat aku "syazmi mana? lama tak dtg? selalu ade je? dah tak kawan ke?" aku terpaksa tipu. aku cakap kau busy. busy sangat. Hm :)
 Haha. Tkpe. sekarang semua dah jadi. Aku just nak cakap. YES, MANA SYAZMI YANG DULU? syazmok yang aku kenal dulu? Sekarang susah kan kau nak terima nasihat orang? Hati kering lah katakan.  Tipu lah kalau aku tak stalk kau weh. Aku stalk sebab nk tengok macam mana hidup kau sekarang. Yes, I see. Kau boleh hidup tanpa kawan2x lama kau :) Kau Boleh lupa kawan lama kau. Malam tadi kau tweet. Kau cakap " kalau ade pun, korang pandai ke jaga hati kawan" Oh syazmi. selama ni kiteorg memang tak pandai jaga hati kau ke? Selama 3tahun kita kawan ni. Kiteorg memang tak pandai JAGA HATI KAU KE WEH? hah? Okay nevermind. Tipu sangat kalau aku tak sedih. Tipu kalau aku tak nangis sebab seorang sahabat. Tipu. Yes aku rindu kau yang dulu. Tapi, tu semua dulu kan? ntah. Aku okay, Takpe. Sekarang kau dah happy dengan kawan baru kau. Aku pun happy tengok kau happy. Sekarang, sebelum semua nya jadi teruk. Aku mintak maaf sebab selama kau kawan dengan aku ni, kau bosan or whatever. Aku dah malas nak pikir. Apa yang aku tunggu sekarang, aku tunggu ahmad syazmi yang dulu. Yang aku kenal mula2x dulu. akhir kata, Good luck in your life. And take care in your self. Happy with your new BFF ahmad syazmi :) xx Bye salam.














*TAKE CARE BRO!* 





No comments:

Post a Comment