Friday 14 December 2012

Happy!



Hai guys! Today 15/12/12 terlambat sehari nak post pasal birthday aku semalam! He 14/12.....
Happy birthday to me! Happy birthday to me! Heee :))
Okay semalam dalam 6.30 pagi dia sampai subang. Alhamdulillah, selamat sampai. Dia balik. sanggup nak sambut birthday sekali dengan kita! Yahooo!
Then petang tu dah plan nak pergi karaoke! sorry dear kami dah tak lepak Bintang Gemilang. Upgrade dah tau :) 
Dalam 2.30pm aku suruh syue datang. Syue datang bawak hadiah! lol ohsem dia bagi rantai dengan subang. saya suka subang tu :-* nanti aku pakai tau babe?!
Then time tu syazmi pergi balik. sebok sangat nak tukar seluar bagai. Dia bawak azmeer. Oh ingat azmeer tak join. Sebab takde moto. Rupanya dia naik dengan syazmi. And niesa naik dengan syue :)
Okay meriah rumah aku. Sebelum tu niesa tak dapat dikesan! mak dia cakap dia tidur. de hell?! dah pukol 1 tidur lagi? Hebat mu niesa ~.~
Mak dia ni jeles eh ? tak kasi niesa lepak lettew. ke merajuk sebab aku tak ajak join xD heee.
Okay semua dah ade dekat rumah aku termasuk DIA. damn! time dia sampai. aku terus HUG dia. Time tu dia dah hulur hadiah dah :3 sumpah rindu :'( and and and! yang tak disangkanya. dia pun pakai baju yg sama macam aku. Hehehe firasat sama ah xD
ngeeee ~.~ then tak sempat gerak dah hujan kejap. nasib kejap je. dah berhenti teros chaw! dah sampai sana. ingat kan satu bilik dengan dorang. tapi amik bilik lain2x. haha. 
takpe lah janji bilik aku ohsem tau. bilik dorang no good. tak sejuk. lol.
Then tengah sedap nyanyi lol. geruhhhh!!! ahahaha blackout. K sukanyaa ~.~ lepastu okay balik. masa dah tinggal berapa je. Haaha redha jela. 
Dh habis masaaaaaaa, nak chaw dah. tengok hujan. Okay duduk jelah kat situ dulu . snap2x picture! tak sempat ah nak uploud. Heee BB hang. sorry :* 
hujan dah reda. Chaw! lepak permai :) Lol. time tu bahaya sikit duh. dorang ni tak kene tepung apa ag lah dorang buat. and aku ade nampak sebenarnya air pepsi syazmi pegang. aku suruh DIA park moto jauh sikit. perghh dorang ni. grrr -.- 
lepastu niesa dok panggil2x aku. woi aku rasa cam nak taknak je g xD
aku pusing je belakang jap. Duhhh syazmi dah siram aku. Bhai tak sempat nak lari. Kalau lari pun can't ah. flipper gua licin :( Hahaha nasib macam skit je kene kat aku. habis rambut. Tak sempat nak amik gambar. sorry xD 
Then DIA pergi kejar syazmi. Yang syazmi lari lintang pukang! Hahahah selipar2x tercabut. haa rasakan! DIA bekap gua :P suittttt kan? lol. lepas sembor air pepsi dekat syazmi. DIA lari g kat niesa, syue, ameer pulak. Hahaha tergelak gua xD Yang DIA dengan syazmi dah mengah........Then dah habis tu . ade budak india ni jerit "Yeahh! Happy new year!" kteorg dah gelak2x. bengong betul.
Then chaw. lepak rumah ameer. Sampai sane memasing bersih kan diri. haha i mean basuh tangan muka bagai. Lepastu paling ohsem sampai sane. aku kene siram dengan air pulak memang lah lenjun :( grrr.
lepak2x.... then memasing dah chaw. so aku lepak rumah syue! nak dekar maghrib. gua chaw. balik....

Malam tu gua bukak hadiah yang syue dengan DIA bagi :))
Dia bagi apa nk tahu? Ni haaaaaaaa! tengok bawah ni.


serius saya suka sangat frame ni. tak tahu lah kalau pecah kofem saya sedih :') thanks tau awak! 
Okay sampai sini jelah story! penat nak type ^^ chaw. Assalamualaikum! see you later. muahh! xoxo!

No comments:

Post a Comment